Lanta runt

Hejhejhej.

Här lever vi på hur bra som helst. Nu har äntligen tiden kommit då Malin och Mikaela är här!! Dom kom i förrgår och vi har hunnit med att träffa dom mycket. Riktigt mysigt! Just nu ligger nog Mattan och Densan nere med dom på stranden skulle jag tro. Själv sitter jag i skolan och försöker plugga men har kört fast rejält. Därför gör jag de man inte ska göra, skjuter upp arbetet..

Idag började jag och Mathilda våran andra veckas praktik. Det gick bara bra. Vi två hade en grupp med oss idag och åkte på en tripp runt på Koh Lanta för att kolla in lite olika grejer som finns på ön, ananasodlingar, gummiträd, papaya, fiskodlingar, cashewnötter, curry mm. Och där stod vi och skulle försöka översätta de guiden sa till barnen, vilket gick sådär. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0